Žádný výsledek
Pocit nadšení a radosti studentů a žáků po začátku kurzu opadne. Studenti na "adapťáku" jsou zařazeni do statusu "pacient" - podobně se tak i cítí a významu slova "adaptace" v kolektivu se zdaleka nepřiblíží.
Studenti bez motivace
"Co to zase děláme, mně se nechce". Sterilní hry zařazené v programu mají ubohý náboj, vedoucí hry ztrácí kontrolu nad situací, program je na hranici rozpadu. Účastníci přistupují k aktivitám s negativní motivací.
Hluboké propady v časovém harmonogramu
Program na místě nefunguje podle plánu. Kurz připravený na papíře ve škole vypadá dobře, po příjezdu do neznámého prostředí se většina času věnuje prozkoumávání terénu a připravený plán se plní jen zčásti.
Stáhněte si ZDARMA e-book:
7 praktických rad pro přípravu a realizaci nezapomenutelného Teambuildingu